język: PolskiEnglish
Waluta:
Wyszukiwarka (odnaleziono: 9) nowe wyszukiwanie
Sortuj według :
Strona :1 / 1
NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Cena :165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

Wydawnictwo: Motomarketing

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Cena :59,00 zł36,17 zł

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

Wydawnictwo: Motomarketing

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Cena :59,00 zł

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.

Wydawnictwo: Motomarketing

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3
Cena :59,00 zł

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3

Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Obsługa klienta warsztatu samochodowego.

Wydawnictwo: Motomarketing

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Cena :87,00 zł56,08 zł

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

Wydawnictwo: Motomarketing

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Produkt archiwalny

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować.

Wydawnictwo: Motomarketing

JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Produkt archiwalny

JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowym. Aktywna sprzedaż części i usług w warsztacie samochodowym. Techniki sprzedaży i obsługi klienta serwisu samochodowego.

Wydawnictwo: Motomarketing

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Produkt archiwalny

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.

Wydawnictwo: Motomarketing

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Produkt archiwalny

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).

Wydawnictwo: Motomarketing

Strona :1 / 1