język: PolskiEnglish
Promocja! OPEL VECTRA. OBSŁUGA I NAPRAWA :: 80,40 zł ::.

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Brzeziński, Maciej Matczak

ISBN978-83-924119-2-5

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230x160 mm

Rok wydania2006

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Podręcznik marketingu serwisowego

Treść książki to akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować. Książka to poradnik dla warsztatów samochodowych, którego treść mogą wykorzystywać wielokrotnie, wracając do lektury, niezależnie od tego, czy przeczytali ją od razu w całości, czy tylko we fragmentach.

Autorami książki są Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi, oraz Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych.

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Spis treści

Rozdział wprowadzający
1. Styczeń wyjazd na narty „bez poślizgu”: przegląd + oferta akcesoriów
2. Luty sprowadziłeś, kupiłeś lub po prostu masz samochód – sprawdź go za (pół) darmo!
3. Marzec sprawdź samochód po zimie
4. Kwiecień komfort i bezpieczeństwo: bezpłatna kontrola przy wymianie opon
5. Maj hamuj na chłodno: hamulce + klimatyzacja
6. Czerwiec zadbaj o swój komfort i bezpieczeństwo rodziny: zawieszenie
7. Lipiec urlop na plaży, nie w warsztacie
8. Sierpień lepiej zapobiegać niż drożej usuwać skutki: promocja na wymianę zestawu rozrządu
9. Wrzesień sprawdź wszystko „raz, a dobrze”
10. Październik zobacz innych i bądź widoczny na drodze
11. Listopad bezpieczeństwo na zimę
12. Grudzień sport i rekreacja
13. Jak poinformować? Narzędzia i forma komunikatu
14. Kryteria wyboru mediów, pomiar efektów akcji
15. Dane osobowe: co trzeba wiedzieć, jak z nich korzystać?

Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator