[zamknij] |
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!
Tylko subskrybenci otrzymują wysokie rabaty
na zakupy w naszym sklepie.
Nie czekaj, zapisz się już dziś !
WydawnictwoMotomarketing
AutorMaciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz
ISBN978-83-924119-8-7
Liczba stron88
Oprawamiękka
Format230x160 mm
Rok wydania2012
Językpolski
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta
Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.
Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.
Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!
PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Spis treści
WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu