język: PolskiEnglish
Waluta:
Promocja! HOLDEN COMMODORE VE (2006-2012) :: 90,19 zł ::.

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Miśkowicz

ISBN978-83-924119-8-7

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230x160 mm

Rok wydania2012

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta

Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?) i zarządzaniu warsztatem. Tekst obrazują rysunki.

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi oraz Marcin Miśkowicz, radca prawny z doświadczeniem we współpracy z firmami serwisującymi i sprzedającymi samochody.

Kup Teraz! Książka Prawo i organizacja warsztatu samochodowego. Wybrane zagadnienia dla serwisu i klienta - polecamy!

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Spis treści

WSTĘP
ROZDZIAŁ 1. Słownik przydat nych pojęć
ROZDZIAŁ 2. Tzw. GVO. Który warsztat jest lepszy?
ROZDZIAŁ 3. Prawne aspekty relacji warsztat u z klientem
ROZDZIAŁ 4. Zarządzanie serwisem
ROZDZIAŁ 5. Wskaźniki pomiaru pracy serwisu
ROZDZIAŁ 6. Koszt roboczogodziny i próg rentowności serwisu

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Cena :87,00 zł56,08 zł

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

Wydawnictwo: Motomarketing

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Cena :59,00 zł

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.

Wydawnictwo: Motomarketing

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Cena :59,00 zł36,17 zł

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

Wydawnictwo: Motomarketing

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Cena :165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

Wydawnictwo: Motomarketing

ELEKTROTECHNIKA I ELEKTRONIKA W SAMOCHODACH
Cena :47,00 zł42,26 zł

ELEKTROTECHNIKA I ELEKTRONIKA W SAMOCHODACH

Książka zawiera opisy budowy i działania elektrycznego i elektronicznego wyposażenia samochodów. Książka jest adresowana do osób dorosłych zdobywających wiedzę w drodze samokształcenia bądź przez uczestnictwo w odpowiednich kursach. Stanowić może także podręcznik uzupełniający dla uczniów samochodowych szkół zawodowych oraz innych osób interesujących się motoryzacją.

Wydawnictwo: Kabe

PODRĘCZNIK - PODSTAWY LAKIERNICTWA SAMOCHODOWEGO
Cena :52,50 zł43,28 zł

PODRĘCZNIK - PODSTAWY LAKIERNICTWA SAMOCHODOWEGO

Podręcznik PODSTAWY LAKIERNICTWA SAMOCHODOWEGO wydanie 2 rozszerzone. Podręcznik do nauki podstaw lakiernictwa w szkołach zawodowych i warsztatach samochodowych oraz na kursach kwalifikacyjnych, a także do samodzielnej nauki. Informację, usystematyzowane według kolejności zachodzących procesów lakierniczych, ujęto zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie lakiernika

Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ

Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator