język: PolskiEnglish

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

WydawnictwoMotomarketing

AutorAnna Leśnikowska-Jaros, Maciej Matczak

ISBN978-83-924119-5-6

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230 x 160mm

Rok wydania2010

Językpolski


Cena : 59,00 zł36,17 zł
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

SPIS TREŚCI

1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 
2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE 
4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 
5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 
6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 
7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Cena :59,00 zł

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.

Wydawnictwo: Motomarketing

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Cena :87,00 zł56,08 zł

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

Wydawnictwo: Motomarketing

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Cena :165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

Wydawnictwo: Motomarketing

Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator