język: PolskiEnglish

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

WydawnictwoMotomarketing

AutorAnna Leśnikowska-Jaros, Maciej Matczak

ISBN978-83-924119-5-6

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230 x 160mm

Rok wydania2010

Językpolski


Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

SPIS TREŚCI

1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 
2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE 
4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 
5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 
6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 
7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Cena :59,00 zł

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy klientów. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta. Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne. Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści.

Wydawnictwo: Motomarketing

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Cena :165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

Wydawnictwo: Motomarketing

ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE WYPOSAŻENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - CZĘŚĆ 1
Cena :42,00 zł36,30 zł

ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE WYPOSAŻENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - CZĘŚĆ 1

W podręczniku opisano podstawowe pojęcia elektryczne, obwody elektryczne prądu stałego, pole elektryczne i magnetyczne, podzespoły elektroniczne samochodów, obwody prądu przemiennego (jednofazowego i trójfazowego) oraz podstawy miernictwa elektrycznego. Przedstawiono także zasady budowy, obsługi i naprawy układu zasilania elektrycznego pojazdów oraz układu rozruchu silników spalinowych.

Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ
Cena :52,50 zł42,28 zł

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA W PRAKTYCE WARSZTATOWEJ

Poradnik poświecony budowie, obsłudze i diagnozowaniu współczesnych układów klimatyzacji występujących w samochodach osobowych. W książce opisano zadania i zasadę działania klimatyzacji, właściwości czynnika chłodniczego oraz budowę i działanie różnych rodzajów samochodowych układów klimatyzacji (z zaworem rozprężonym, z dławikiem, z dwoma parownikami, z funkcją ogrzewania wnętrza pojazdu, w samochodach o napędzie hybrydowym, w samochodach z układem Start-Stop).

Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ

ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE WYPOSAŻENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - CZĘŚĆ 2
Cena :52,50 zł43,30 zł

ELEKTRYCZNE I ELEKTRONICZNE WYPOSAŻENIE POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - CZĘŚĆ 2

Druga część podręcznika poświęconego wyposażeniu elektrycznemu i elektronicznemu pojazdów samochodowych. Charakterystyczną cechą tego podręcznika jest połączenie wiadomości teoretycznych dotyczących budowy i działania poszczególnych zespołów i układów z praktycznymi informacjami o typowych niesprawnościach, diagnostyce, obsłudze i naprawie.

Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ

PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W BRANŻY SAMOCHODOWEJ
Cena :43,00 zł30,26 zł

PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W BRANŻY SAMOCHODOWEJ

PODSTAWY DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ W BRANŻY SAMOCHODOWEJ. Jak rozpocząć działalność gospodarczą w branży samochodowej? Jak funkcjonuje gospodarka rynkowa? Jakie są zasady rozpoczęcia, prowadzenia i kończenie działalności gospodarczej? Na te i wiele innych pytań odpowiada autorka podręcznika napisanego zgodnie z nową podstawą programową kształcenia w zawodach

Wydawnictwo: Wydawnictwo WKŁ

Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator