język: PolskiEnglish
Wyszukiwarka (odnaleziono: 5) nowe wyszukiwanie
Sortuj według :
Strona :1 / 1
AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ
Produkt archiwalny

AKCJE PROMOCYJNE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM NA KAŻDĄ OKAZJĘ

Akcje promocyjne (promocje sprzedaży), jakie można zorganizować w warsztacie samochodowym. Na każdy miesiąc zaprojektowana jest jedna akcja (jeden rozdział), której opis zawiera m.in. następujące informacje: w jaki sposób jak skonstruować, jakie cele pomoże osiągnąć, do jakich klientów skierować, jak ją komunikować.

Wydawnictwo: Motomarketing

JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Produkt archiwalny

JAK SPRZEDAWAĆ CZĘŚCI I USŁUGI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Jak sprzedawać części i usługi w warsztacie samochodowym. Aktywna sprzedaż części i usług w warsztacie samochodowym. Techniki sprzedaży i obsługi klienta serwisu samochodowego.

Wydawnictwo: Motomarketing

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Produkt archiwalny

JAK ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ KLIENTA W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego. Kto jeszcze chce prościej i szybciej zarabiać pieniądze w swoim warsztacie? Podręcznik dla warsztatów samochodowych. Gwarantowane dopasowanie do specyfiki Twojej pracy.

Wydawnictwo: Motomarketing

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Produkt archiwalny

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

Wydawnictwo: Motomarketing

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Produkt archiwalny

PRAWO I ORGANIZACJA WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Książka porusza tematykę przepisów GVO (naprawy na gwarancji poza ASO, użycie części oryginalnych), prawnych relacjach między warsztatem a klientem (gwarancja, rękojmia, zgodność towaru i usługi z umową, czyli sprzedaż konsumencka, regulamin świadczenia usług, ograniczanie ryzyka w relacjach z klientem), wskaźnikach warsztatowych (produktywność, efektywność, wykorzystanie), koszcie roboczogodziny oraz o progu rentowności usług serwisowych (czy zarabiamy czy tracimy na usługach?).

Wydawnictwo: Motomarketing

Strona :1 / 1