język: PolskiEnglish

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Brzeziński, Maciej Matczak, Marcin Urbański

ISBN978-83-924119-7-0

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230x160 mm

Rok wydania2011

Językpolski


Cena : 59,00 zł
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2
Podręcznik dla warsztatów samochodowych

Książka prezentuje nowe, nieomawiane w wy­dawnictwie z 2009 roku, techniki sprzedaży i komunikacji z klientem. Pierwsza część książki ukazała się w 2009 roku pod tytułem „Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym”.

Wybór zagadnień omawianych w „Sprze­daż usług i części w warsztacie samochodowym – część 2” został dokonany na podsta­wie opinii uczestników szkoleń ze sprzedaży i obsługi klienta prowadzonych przez firmę Motomarketing. Rozdział pierwszy to wprowadzenie. W rozdziale drugim omawiane są typy klientów, które we wcześniejszych publikacjach nie zostały zaprezentowane wystarczająco dokładnie. W trzecim: wybrane elementy stosowania perswazji w rozmowie z klientem. W czwartym: jak je jeszcze lepiej zastosować w praktyce, wraz z użyciem systemów CRM. Rozdział piąty poświęcony jest szeroko rozumianej mowie ciała, często traktowanej dosyć płytko. W rozdziale szóstym mowa jest o czymś, z czym często borykają się serwisanci, a mianowicie o skutecznym tłumaczeniu klientom zagadnień technicznych. Dzięki temu Czytelnik będzie na przyszłość potrafił uniknąć pułapek braku porozumienia z rozmówcą na polu technicznym. Rozdział siódmy dotyczy właściwych sposobów argumentowania, przedstawiania cech i korzyści produktu, a ósmy – sprzedaży dodatkowej w warsztacie. Ostatni rozdział porusza zagadnienia negocjacji cenowych z klientem, z wykorzystaniem wcześniej przedstawionej wiedzy.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca. Scenki te są omówione przez specjalistów zajmujących się procesem obsługi i technikami sprzedaży.

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 2

Spis treści:

1. Wprowadzenie  4
2. Instrukcja obsługi klienta. Wybrane typy  10
3. Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie. Omówienie technik  22
4. Integra Software: Sugestie, konstrukcje perswazyjne i ich stosowanie podczas sprzedaży w warsztacie z wykorzystaniem systemu CRM  29
5. Orlen Oil: Rola mowy ciała i gestów w obsłudze klienta na przykładzie sprzedaży oleju silnikowego  37
6. Sentech: Jak prosto i skutecznie tłumaczyć zagadnienia techniczne na przykładzie przewodów i cewek zapłonowych  47
7. Premio: Jak budować i wzmacniać argumenty, czyli w jaki sposób praktycznie używać języka korzyści, na przykładzie sprzedaży opon  57
8. Sprzedaż dodatkowa – wykorzystanie wybranych reguł wywierania wpływu  69
9. Negocjacje cenowe w oparciu o poznane techniki  79

Uwaga! Książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w książce „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym. Podręcznik 2” („Narzędzia..." zawierają treść wszystkich wydawnictw z lat 2006-2010).

Kup Teraz! Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym – część 2

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO
Cena :87,00 zł56,08 zł

TAJEMNICA NAJLEPSZEGO NARZĘDZIA MARKETINGOWEGO

Tajemnica najlepszego narzędzia marketingowego oraz... obsługa klienta w warsztacie samochodowym. Jak odpowiednio przyjąć klienta w warsztacie samochodowym? Co należy zrobić, aby wszystkie etapy od umówienia wizyty po kontakt po wykonaniu usługi przeprowadzić w sposób profesjonalny i wydajny?

Wydawnictwo: Motomarketing

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Cena :59,00 zł36,17 zł

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

Wydawnictwo: Motomarketing

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM
Cena :165,00 zł

NARZĘDZIA MARKETINGOWE W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM

Książka na temat podstaw marketingu oraz specyfiki usług serwisowych. Zagadnienia wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprze­daży, reklama, marketing bezpośredni, merchan­dising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public rela­tions.

Wydawnictwo: Motomarketing

Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator