język: PolskiEnglish
Waluta:

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3

WydawnictwoMotomarketing

AutorMaciej Matczak, Marcin Urbański

ISBN978-83-924119-9-4

Liczba stron88

Oprawamiękka

Format230x160 mm

Rok wydania2014

Językpolski


Cena : 59,00 zł
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3
Podręcznik dla warsztatów samochodowych

Książka prezentuje nowe, nieomawiane do tej pory techniki sprzedaży i komunikacji z klientem.

Rozdział pierwszy to wprowadzenie i podsumowanie dotychczasowych informacji, jakie ukazały się we wcześniejszych książkach. W rozdziale drugim omawiana jest rola pytań w sprzedaży. W trzecim: cele i techniki prezentacji produktu i usługi. W czwartym skupiamy się na tym, jak wykorzystać efekt wzbudzenia w kliencie ciekawości. Rozdział piąty poświęcony jest tematyce zamykania sprzedaży w rozmowie z klientem. W rozdziale szóstym mowa jest o podejściu negocjacyjnym do rozmowy sprzedażowej.

W książce są przedstawione rysunki i scenki, w których pracownik serwisu obsługując klienta, pełni funkcję handlowca.

SPRZEDAŻ USŁUG I CZĘŚCI W WARSZTACIE SAMOCHODOWYM - CZĘŚĆ 3

Spis treści:

WSTĘP 5

ROZDZIAŁ 1. Proces przygotowania i realizacji sprzedaży 6

ROZDZIAŁ 2. Ford. Pytania w sprzedaży 25

ROZDZIAŁ 3. Sentech. Prezentacja w procesie sprzedaży 38

ROZDZIAŁ 4. Ciekawość w procesie sprzedaży 51

ROZDZIAŁ 5. Zamknięcia sprzedaży 62

ROZDZIAŁ 6. „Jakoś się dogadamy”, czyli negocjacje z klientem 74

Uwaga! książka zawiera zupełnie nowe treści, nieobecne w poprzednich książkach.

Kup Teraz! Książka na temat sprzedaży usług i części w warsztacie samochodowym – część 3

Imię i nazwisko:
E-mail:
Telefon:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Dodaj Komentarz
Ocena: 1 10
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator