[zamknij] |
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!
Tylko subskrybenci otrzymują wysokie rabaty
na zakupy w naszym sklepie.
Nie czekaj, zapisz się już dziś !
WydawnictwoInstalator Polski
ISBNPS 2013-04
Liczba stron62
Oprawabroszurowa
Format246x174 mm
Rok wydania2013
Językpolski
PORADNIK SERWISOWY - Numer 4/2013
Zasobnikowe układy zasilania silników o zapłonie iskrowym
Wybrane zagadnienia (część 1)
W pierwszej części Poradnika Serwisowego 4/2013 poświęconego zasobnikowym układom zasilania silników z zapłonem iskrowym (benzynowych) przedstawiono budowę, zasadę działania i diagnostykę systemów Bosch Jetronic – K, KE, D, L, LE, LE2, LE3 i LH. W oddzielnych rozdziałach omówiono niesprawności i przyczyny ich powstawania dla układów K, KE, D, L, LE oraz LH. Uzupełnieniem tych treści jest rys historyczny rozwoju układów wtryskowych silników samochodowych oraz wyciąg z norm czystości spalin.
W drugiej części Poradnika omówione zostaną układy wtryskowe: Bosch Motronic, ECI oraz GDI Mitsubishi, Renix Renault, Digijet VW, I.A.W. Weber, PGM-FI Honda, TCCS, TCS oraz EFI Toyota oraz MPI General Motors.
Seria Poradników Serwisowych poświęconych zasobnikowym układom zasilania silników o zapłonie iskrowym jest uzupełnieniem tematyki zawartej w Poradnikach Serwisowych 6/2011 i 1/2012 opisujących układy common rail w silnikach z zapłonem samoczynnym (Diesla).
Autor i redakcja dziękują firmie Bosch za udostępnienie materiałów do niniejszego Poradnika Serwisowego.
Seria Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z nastepujących działów:
Artykuły zawierają:
PORADNIK SERWISOWY. ZASOBNIKOWE UKŁADY ZASILANIA SILNIKÓW O ZAPŁONIE ISKROWYM
Wybrane zagadnienia - część 1
Spis treści:
1. Regulacje prawne w zakresie emisyjności i klasyfikacja układów wtryskowych silników o ZI
1.1. Normy emisji związków toksycznych silników o ZI
1.2. Podział układów wtryskowych silników o ZI
2. Układy pośredniego wtrysku benzyny Bosch
2.1. Układy wtrysku K-Jetronic i KE-Jetronic
2.1.1. Elementy składowe układu K-Jetronic – budowa, zasada działania, niesprawności i ich diagnostyka
2.1.2. Elementy składowe układu KE-Jetronic – budowa, zasada działania, niesprawności i ich diagnostyka
2.1.3. Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych K-Jetronic i KE -Jetronic
2.2. Układ wtrysku D-Jetronic
2.2.1. Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych D-Jetronic
2.3. Układy wtrysku L-Jetronic, LE-Jetronic i LH-Jetronic
2.3.1. Elementy składowe układu L-Jetronic
2.3.2. Elementy składowe układu LE 2-Jetronic
2.3.3. Elementy składowe układu LE 3-Jetronic
2.3.4. Elementy składowe układu LH-Jetronic
2.3.5. Niesprawności i przyczyny ich powstawania w układach wtryskowych L, LE 2, LE 3 oraz LH-Jetronic